Wakeboard, flyboard, surfboard, sup… czyli szalony weekend na wodzie!

Wiatr we włosach, zawrotna prędkość na łódce MasterCraft i pytanie: best – Kto chce spróbować popływać na wake’u?” – Ja! Wykrzyknęłam nie myśląc zbyt długo. – Masz poczucie humoru? – padło kolejne pytanie od szalonego kierowcy MasterCraft’a. – Jak widać! – Odpowiedziałam szczerząc buzię. – Umiesz pływać? Padło kolejne pytanie. – Tak… I zanim zdążyłam dokończyć zdanie to … już zostałam wrzucona do wody i pływałam! Tak zaczęła się przygoda z wakeboardem. Wpięcie w deskę, krótkie szkolenie i START. Nie byłam jednak zbyt dobrym uczniem i moja wake’owa przygoda dość szybko się zakończyła. 🙂 24-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-023 01-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft 17-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-016 04-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-003 20-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-019 18-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-017 19-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-018 02-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-001 Pomimo wszystko polecam spróbować! Niektórym na prawdę dobrze idzie 😉 22-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-021 05-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-004 06-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-005 07-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-006 Ja szykuję się już do kolejnych prób pływania na wake’u, fly boardzie (na zdjęciu Robsonteam), surfboardzie i sup’ie! 10-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-009 09-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-008 11-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-010 12-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-011 13-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-012 14-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-013 Dziękuję bardzo biurze podróży AFRICALINE, które podarowało mi ten niesamowity weekend „Wake Grand Prix Poland by MasterCraft” pełen wodnych atrakcji, osobom, które zagłosowały na moje zdjęcie przedstawiające żyrafy w Parku Krugera w RPA oraz całej ekipie Mastercraft-owej za świetną zabawę. 🙂 15-Imreza Wake Grand Prix Poland by MasterCraft-014

Skomentuj

