Gdzie są mapy National Geographic w Ghanie…?

W dniu wylotu do Ghany odwiedzałam redakcję National Geographic. Poprosiłam o kilka map, które doskonale wpisywały się w misję wyprawy „edukacja pełna inspiracji„. W konsekwencji zabrałam z redakcji wielkie pudło! Szczegółowej zawartości jeszcze nie znałam, ale po wielkości wnioskowałam, że będę miała czym obdarować ghańskie szkoły. Nadałam bagaż jako ponadwymiarowy. Dopiero w Ghanie sprawdziłam, że otrzymałam aż 12 gigantycznych map świata!

mapy National Geographic w Ghanie-004

Jaki był efekt wizyty w redakcji NATIONAL GEOGRAPHIC? 100wat pozytywnej energii przed wylotem, spotkanie z fantastycznymi osobami,  ponadwymiarowy bagaż pełen map i spontaniczne wystąpienie przed kamerą, które zostało opublikowane na youtube)


Jesteście ciekawi gdzie znalazły się wszystkie mapy? Zapraszam na wycieczkę do ghańskich szkół, przedszkoli i na uniwersytet. 🙂

Szkoła Podstawowa w Bundoli

mapy National Geographic w Ghanie-015

mapy National Geographic w Ghanie-013

mapy National Geographic w Ghanie-014

mapy National Geographic w Ghanie-016

Przedszkole w Gushiegu

mapy National Geographic w Ghanie-011

mapy National Geographic w Ghanie-010

Study Centre w Gbadagbam

mapy National Geographic w Ghanie-001

mapy National Geographic w Ghanie

mapy National Geographic w Ghanie-003

mapy National Geographic w Ghanie-002Szkoła podstawowa w Sabobie

mapy National Geographic w Ghanie-006

Szkoła ponadpodstawowa w Sabobie

mapy National Geographic w Ghanie-005

Przedszkole w Sabobie

mapy National Geographic w Ghanie-007

czasami będzie się też pojawiać w wiosce Kpanjol

mapy National Geographic w Ghanie-009oraz

Uniwersytet medyczny w Tamale

Biblioteka uniwersytecka w Tamale.

Aby mapy się szybko nie zniszczyły, wspólnie z Siostrą Kamilą przygotowałyśmy drewniane ramki w „zakładzie stolarskim”.

mapy National Geographic w Ghanie-008

Wierzę, że będą służyć dzieciom przed wiele lat i inspirować do poznawania świata! 🙂

Jeszcze raz dziękuję bardzo całej redakcji National Geographic!

Skomentuj

